walking on sunshine

2012-05-04 ♥ 14:40:49

jag har verkligen vaknat på helt rätt sida. jag har så sjukt med energi i kroppen så jag är helt chockad själv. morgonmonstret har vaknat glad! längtar efter hårdkörning på gymmet, men på samma gång är jag så vansinnigt sugen på svenskt lösgodis! nån som känner mig och har koll på innehållet i min godispåse, skicka hit sura godisar och godisar med colasmak, snälla? det är ju faktiskt fredag.

helgen väntas bli himla nice den med, det ska lagas mat och drickas lite vin, eventuellt åkas till ikea och gå på spakalas. och om en vecka är vi på väg till canada! det enda som kan vara det minsta negativt just nu är regnet. men efter regn kommer ju solsken, eller hur? wiiiii!


Kommentarer
Postat av: malin

du kan väl skicka tillbaka något roligt någon gång?

2012-05-04 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0