go obama

2012-11-07 ♥ 05:33:49

yep, obama is the man. kvällens huvudperson. jag kan inte alls påstå att jag är särskilt insatt i politik, varken i sverige eller USA, men jag tycker ju ändå att ett så pass stort land som USA bör styras av en demokrat. jag höll på obama, mest på grund av motståndet än något annat. att en republikan som fortfarande står för att kvinnor bör ha färre rättigheter än män ställdes ens fick en syl i vädret är för mig rätt ofattbart. men smaken är som baken. skulle vilja kunna kommentera detta lite mer, men jag kan inte. jag har inte haft intresse nog att skaffa kunskap om USAs presidentkandidater. men jag gillar obama, han är värd fyra år till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0