dagens +/-

2012-10-15 ♥ 06:26:30
- bli väckt av att svenska mobilen ringer, hemma från min gata i stan, och jag var tvungen att fundera på vem som dött (den används aldrig för att bara prata, det är för dyrt)
+ det var bara wp som var ensam hemma för första gången och ville prata
- mitt värdbarns vän bestämde sig för att göra entré i mitt rum imorse, utan att knacka, och där satt jag - nyvaken och halvnäck.
+ stanford shopping center med sara och hanna, mucho mys.
- jobba mellan 4 och 6.
- nä just det, fick ju jobba över också för att hämta farmor till middagen (wtf liksom?)
+++ middag på chili's med helena
+ veckans planer som smiddes med helena
+ insåg rätt nyss att jag har sovmorgon imorgon. sweet.
 
har återigen haft en kanondag här i fina cali. så himlahimla skönt. livet blir så mycket lättare när man har saker att sysselsätta sig med! himla fin helg, med fina prickar och massor med skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0