fredag 5.10.2012

2012-10-05 ♥ 09:02:34

igårkväll var fantastiskt rolig. jag mamma och malin. bara vi tre. allt som behövdes för en riktigt lyckad tjejkväll. åkte som sagt till gävles lilla skybar, vilket var riktigt mysigt, med himla snygga bartenders. en mysig kväll med den godaste strawberry daiquirin jag någonsin druckit. möms.

uppe med tuppen idag såklart, att säga jetlag känns konstigt eftersom jag inte alls sover efter california-tid, men tidsomställningen gör mig helt utpumpad på kvällen och jag vaknar tidigt på morgonen av mig själv. har städat och tvättat nu på morgonen, och nu står promenad på schemat. senare idag ska jag möta upp min fina johanna! laters! (vet inte varför jag tänkte att jag kunde hålla christian grey-klass på min hejdå-fras men det dök upp där i huvudet, och jag måste säga att jag gillar hans standardfras. laters baby!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0