philz coffee + starbucks

2012-10-12 ♥ 09:44:10

jag har haft en superbra kväll! hade ett lcc-möte för alla nya au pairer ikväll på philz coffee. det skulle bara vara i en timme men jag och tre tyska tjejer hade så himla svårt att sluta prata så vi åkte vidare till starbucks och satt där nån timme till. vi klickade otroligt bra och bestämde oss för att ses nästa vecka för frukost hos en av tjejerna. kändes väldigt kul! ser fram emot det. vill göra det absolut bästa jag kan med tiden jag har här, så jag kan minnas palo alto med värme och glädje! nu är det passerat läggdags för länge sen, så vi hörs väl imorgon för mig, och senare ikväll för er. puss på er fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0