up, up and away

2012-10-07 ♥ 07:56:29

sitter här på arlanda ännu en gång. otroligt trött på flygplan, och fantastiskt irriterad på fenomenet tidsskillnad. men nu sitter jag här och väntar på mitt plan till london. har haft en jättebra vecka hemma och jag vill ännu en gång inte riktigt lämna detta. men man får vara glad för det lilla, jag har kramat de allra flesta jag ville krama på och jag har gått på bröllopet jag kom hem för att gå på.

det var ett fint bröllop. när brudparet tågade in var de så vackra att både jag och monica fick tårar i ögonen. och lilla wilmer såg ut som en body guard size mini i sin kostym och solbrillor. det var väldigt fint, och det var helt klart värt flygbiljetten hem.

men som sagt, nu sitter jag här på arlanda igen, med blandade känslor. jag vet att det alltid känns bättre sen, men just när jag ska iväg är det jobbigt. som tur är har jag inte så mycket tid kvar att fundera på. ska köpa lite vatten nu och sen leta upp min gate. tack till alla som gjort denna vecka helt fantastisk! varenda kotte som bjudit på ett leende har värmt en frusen stackars krake i oktoberkylan. ni är guld värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0