nystart

2013-04-24 ♥ 18:39:15

okej, jag ska ge denna lilla blogg ett sista helhjärtat försök så här i slutspurten av mitt äventyr. kanske var det så att den skapades för att visa er alla hur lycklig jag var och hur coolt mitt liv såg ut och hur fantastiskt allt var. kanske var det väl också så att den ljög. rätt ordentligt. nu när jag verkligen är lycklig och glad på riktigt känns behovet av att skylta om det så mycket mindre. behöver inte riktigt samma bekräftelse.
men anyhow - hemresan är bokad, miami är avklarat, flyg till vegas och LA är klart och träningen går bra. gymmet har bytt ägare och nu tränas det crossfit istället för boxning, vilket är sinnessjukt mycket jobbigare, men känns mycket mer effektivt. har helt bytt ut mina kostvanor och kanske känns det som att jag en gång för alla kan sluta kroppshetsa. har insett hur mycket bättre jag mår nu och jag vågar nästan hoppas på att det är början på resten av mitt liv. vad säger vi om det? jag säger YAY! nu ska jag skutta in i duschen en snabbis innan mina småkusar kommer hem, kanske bjuds det på lite miamibilder ikväll om ni har tur. måste bara hitta kamerasladden!


Kommentarer
Postat av: eliiiiiin

När far du till LA?
härligt att du mår bra!! yay. miss u!

2013-04-25 @ 15:28:59
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0