årsresumé 2012

2013-01-04 ♥ 05:52:13
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag fick en alldeles egen överraskningsfest inför min födelsedag, gick på bal på marinbasen i annapolis, gick på baseballmatch och tog min första äkta hike.


Har du några nyårslöften?
att leva i nuet, må bra och ryta ifrån när folk försöker sätta sig på en.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, jag tror inte det.

Vilka länder besökte du?
usa och kanada.
 
 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
11e september och 23e oktober. dagen jag klev ut genom dörren hos min första värdfamilj för att aldrig igen återvända, och dagen då jag flyttade till min nuvarande, helt fantastiskt underbara värdfamilj.

Vad var din största framgång 2012?
allt jag lärde mig om mig själv och min egen förmåga.

Största misstaget?
jag tror inte begick några större misstag.

Bästa köpet?
alla flyg- och bussbiljetter som tagit mig till otroligt härliga platser, till exempel hit


Vad spenderade du mest pengar på?
flygbiljetter


Gjorde någonting dig riktigt glad?
att se alla efterlängtade, söta trynen under mina semestrar i svergie!

 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? 
good life, we are never getting back together, we are young och don't you worry child. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare, i år igen!

Vad önskar du att du gjort mer?
skrattat och njutit av livet.

Favoritprogram på TV?
made in chelsea, bones och criminal minds.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
njöt av min familjs sällskap, checkade in 9/11 memorial, gick över brooklyn bridge och andra new yorkiga saker att göra. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
återigen, ungefär lika som alla andra år, klädd i sånt jag tycker är bekvämt och snyggt. har även utvecklat en förkärlek till finstickade tröjor.

Dom bästa nya personen du träffade?
träffade ett helt gäng underbara prickar!  bland andra dessa

Kommentarer
Postat av: elin

<3

2013-01-04 @ 11:03:20
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0