summan av kardemumman

2013-05-21 ♥ 01:40:01

kan inte förstå att dagarna går så fort! helt plötsligt var det måndag och helgen var slut. galet! det va en grym helg iallafall. i lördags körde vi ett mördarpass på gymmet, läskigt mycket kondition. sen joggade jag till judsons lacrossematch och kikade när han ägde planen. jobbade kväll och tog med mina killar ut för att käka glass på en liten glassbar längs rt 117. och igår var jag på crossfit regional games för north east. alltså det var GALET. världens most fit people. sjukt kul att kolla på, men lite ångest fick man ju över hur klen man egentligen är. att jag imorse gjorde 50 deadlifts med 125 lbs (57kg) var ju ingenting jämfört med dessa bjässar. one day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0