honey, I'm home!

2011-12-21 ♥ 11:15:00

jag har lurats. jag har lurats länge och jag har uppenbarligen lurats jäkligt bra. för inte skulle jag fira jul i cali, vilket jag sa till min familj. nej då, jag har sen i slutet av oktober vetat att det blir en jul på svensk mark. så nu mina vänner har jag två veckors semester på svensk mark. och det är så vansinnigt skönt att vara hemma. jag älskar mitt liv där borta också, men jag vet även att det är här jag är hemma, och det är här jag ska vara så småningom. men tills vidare ska jag njuta av att kramas med min familj och mina vänner, kolla på Kalle på julafton och leta nyårsplaner. så USA, vi ses den 5e januari! jag saknar dig redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0