tuesday, november 22nd

2011-11-22 ♥ 14:54:12
jag tror att min tre timmars nap igår störde min dygnsrytm. den hjälpte inte alls iallafall, så fort min värdpappa kom hem vid halv 9 stängde jag in mig på rummet, och somnade. rakt av, 8.30. vaknar vid elva och får svårt att somna om. men jag lyckas ju såklart efter lite mtv hit och bruno mars. ändå, fast jag sov så många timmar lyckdes jag sova över idag. inte särskilt mycket så vi kom för sent, men lite stressigt blev det nog. tjejen glömde ryggsäcken, och när kommer man på det? när man ska kliva ur bilen på skolans drop off-zone. sådär start på en lång tisdag. funderar på att gå och lägga mig igen. fast först blir det skype, och sen starbucks med the gang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0