hiking trail, for the first and last time...

2011-10-20 ♥ 18:13:11

jag och johanna fick för oss att vi skulle ut på promenad i spåret i nobscot. gick kalasbra upp till tippling rock och utkiksplatsen. det gick mindre bra att hitta tillbaka till bilen. bra träning, men vi hamnade till sist på någons tomt och fick gå i väggrenen tillbaka till parkeringen... första, och förmodligen sista, gången jag går i hikingspår i usa. nästa gång kör powerwalk på cykelbanorna va?


 
tror johanna börjar vänja sig vid mina "måste-knäppa-till-bloggen"-bilder... posar så glatt så ;)


Kommentarer
Postat av: johanna ringh

tjenixen!



jättebra blogg, får en verkligt feel-good känsla när jag läser. au-pair är ju en dröm jag har haft i många herrans år. kan du inte förklara lite om hur processen går till med ansökning osv? hur lång tid det tar och hur mycket pengar det handlar om lixom, tacksam för svar ;) lycka till nu och keep up the good work :D kram

2011-10-20 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0