borta var vansinnigt bra, men hemma är oslagbart bäst!

2011-09-01 ♥ 22:01:09
har haft en helt fantastisk resa med världens näst bästa matilda! fyra dagar i ett fint barcelona. ett hotell som ändå överträffade mina förväntningar med tanke på vad vi fick betala. synd dock att det var så vansinnigt lyhört, och att vi hade en sexfilig bilväg rakt nedanför balkongen. långa promenader, 30graders värme, pingvinger och hajar och hitta nemo-fiskar på barcelona aquarium, bussresor och shoppingcentrum, otrevlig butikspersonal. la rambla i solgass och fruktsallader i mängder. italiensk gelato.

med min fantastiskt tighta budget skulle det inte bli så mycket shopping. skulle knappt unna mig någonting. mot slutet märkte jag ändå att pengarna räckte. då kändes ändå det planerade inköpet otroligt fel och det blev lite annat smått istället. svårt att få till bra bilder, men jag gjorde ett tappert försök iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0