thanks for an awesome day!

2011-09-30 ♥ 15:02:03
hur bra min dag var igår? den var awesome! elise tog med mig till ikea. har inte känt sådan uppriktig glädje sedan jag kom hit! herre min skapare. chokladflarn, kardemummaskorpor, marabouchoklad, daim, knäckebröd, köttbullar och ikeas tomatsås ligger bredvid mig på sängen och stirrar på mig. frestar mig. alla bekymmer försvann med ett pooooof när jag vandrade in genom dörrarna. att vi sedan gick till american eagle (typ min nya favvisbutik!) och fick discount på 40% eftersom elises syster jobbar där gjorde ju inte dagen sämre. blev en tröja och ett par fuggs.





fick också ett välkomstpresentkort av ungarnas mormor och morfar, på $50! det blev en plattång för 13 av dom, hur söt!?


ps. min dator funkar idag igen, så vad problemet egentligen är vet jag inte riktigt... wtf liksom?!
ps2. blogg.se's app suger. hårt.

Kommentarer
Postat av: jenlen

så snällt att du fick det :)Hihi förstår det va härligt att åka dit & shoppa allt gott.

okej låter härligt, har du vart där länge? vart eller vilken stad är det i?

2011-09-30 @ 18:58:12
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: malin

määäh! så att jag överväger att skraffa långt hår igen, jag vill också ha en sån plattång!

2011-09-30 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0