time to feel good

2011-09-19 ♥ 04:04:47
okej, idag har varit en bra dag. har åkt runt i området och checkat mina surroundings. sedan packade vi bilen full med ungar och åkte till bolton spring farm och plockade äpplen, hehe. det var mys, och ungarna hade varsin buddy så vi behövde inte sysselsätta dom så mycket. sedan har vi varit och handlat en del och jag har skypat med sverige! åh vad jag verkligen behövde prata med min älskade familj. fick dessutom nästan två timmar med den andra matildan. guldvärt!

har också precis spenderat lite ensamtid med min host mama, och pratat om allt möjligt från regler och hemlängtan till rutiner och tv-program. känner mig så himla mycket bättre till mods idag. och hur mycket jag än ville sätta mig på första bästa plan till sverige igårkväll så har jag lovat mig själv att det är minst en månad i usa innan jag ens får börja fundera på om hemgång är ett alternativ. förmodligen kommer det bra och dåliga dagar, och förhoppningsvis kommer de bra dagarna oftare än de andra. håller på att göra upp helgplaner med tre andra svenska brudar runt boston-området. kan bli riktigt awesome om det blir av. eller när det blir av. för den helgen ser jag verkligen fram emot!

nu är det läggdags här, ska upp och väcka ungar strax före sju imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0