tuesday september 27th

2011-09-28 ♥ 02:08:49
sorry guys, min avsikt har varit att uppdatera ofta. minst en gång om dagen. datorn har bråkat med mig både idag och igår och vägrat ansluta till internet. lägligt nog såg jag blogg.se's iphone app äntligen har lanserats idag (eller kanske igår eller nåt?) precis när datorn var som värst. så jag laddar ner den och börjar skriva, startar datorn bara för att. och guess what?! jo, den återuppstår! som jesus typ. hur ironiskt?

nå väl igår hände ingenting typ... bara en vanlig dag. tog en tvåtimmars promenad. hann varken med det ena eller det andra jag hade planerat att göra. bara ringa sverige. välbehövligt. idag å andra sidan drog jag till mallet med johanna. hämtade upp henne i framingham (UTAN GPS!!!!!) och hör och häpna, jag kom rätt på hennes smsförklaringar! strosade runt lite bara, och kom hem med en skitsnygg kornblå långklänning. 15 dollar fattigare, men hur många kronor var det liksom? 110? lätt värd det! kan visa sen. vågar inte överhetta denna makapär genom att ladda över massa bilder... har haft det tufft idag dock, ungarna testar mig som fan och gör allt tvärtemot. jag går galen. men det går över om ett par veckor förhoppningsvis. ikväll blir jag visst ensam "hemma" med barnen, värdpappan är i CA med jobbet och värdmamman ska hem till några vänner som av orelevanta anledningar behöver hjälp. och självklart förstår jag att hon måste åka, men jag hade så hoppats på en lugn kväll med en svensk bok och en stor kopp te. change of plans. big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0