one week in the US

2011-09-20 ♥ 04:00:18
kan inte riktigt fatta att det gått en hel vecka sedan jag tog mina väskor och flyttade arselt till usa. skumt. har gått väldigt fort på vissa sätt, men dagarna har varit väldigt långa. uppskattar skolan så himla mycket nu i efterhand, eftersom vi knöt så många kontakter här borta, och å andra sidan var lektionerna varken särskilt intressanta eller lärorika. kvällen i NYC sprang ifrån oss, men jag hann med liiiite shopping iallafall. en ny tröja, ett linne, nagellack och victoria's secret-läppglans fick följa med tillbaka till oakland. tog med mig 150 dollar i kontanter (1000 kr) till amerikat, jag har inte använt mitt kort och jag har fortfarande - några starbuck's-stop och ett par joggingskor senare - typ 25 dollar kvar. fattar inte hur det går ihop men lycklig för det är jag! vad säger du om det mamma? ;)

tiden i huset har också gått fort, och särskilt idag. när jag väl kommer in i vardagen (och får min bil), så kommer de resterade 51 veckorna här borta att springa förbi! jag har älskat idag, och om alla dagar är så här bra så är jag tillbaka hos mina päron, syskon och vänner på nolltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

najsigt! du fick en solotidning med posten igår (får jag läsa den innan jag skickar vidare?) förövrigt har den ena elsa boken kommit, men inte den andra. den skickades från lagret igår :P LOVELY! men nu har du ju redan fått dem en gång (:

2011-09-20 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0