mycket vill ha mera

2012-04-24 ♥ 16:08:44

mattis har tråkigt = mattis letar resor. just nu letar jag febrilt efter flyg till/från och hotell i både chicago och west palm beach. har typ bestämt att jag ska dit. tiden finns, och pengarna ska räcka om jag bara bestämmer mig för det. vet att jag har många resor planerade redan, men mycket vill ha mera! senast igår bokades som sagt slutresan. men jag får liksom ändå inte nog. två veckor kvar till kanada och niagara fallen, men det känns så sjukt långt bort även när tiden går så jäkla fort. vill hinna se och uppleva så mycket som möjligt här, så jag vill verkligen ta alla chanser jag kan få. hade länge ställt in mig på hawaii, men det har lagts på is tills vidare, och jag vill så gärna ersätta det med både chicago och florida. men vi får se. måste snacka med min värdfamilj om båda, för det kan finnas sätt att komma undan billigare till båda destinationer. jag vill jag vill jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0