make it like it never happened and that we were nothing

2012-04-12 ♥ 02:10:09
jag tänkte i mitt stilla sinne att jag ikväll för en gångs skulls skulle ha lite framförhållning och börja packa inför helgens resa. men det var lättare sagt än gjort. det känns sjukt svårt att veta i förväg vad som bör ligga i väskan. särskilt när jag inte hittar ett enda plagg i min garderob som jag faktiskt vill använda (i-landsproblem?). 
jag har ju iallafall varit där förr, så jag vet ju ändå på sätt och vis vad som väntar. i washington dc ska det bli ca 25°C till helgen, så det är ju kanske läge för tunnare tights och söta vårklänningar. denna gång får jag inte glömma solglajjorna. jag får heller inte glömma balklänningen, vilket inte skulle vara helt omöjligt i world of matilda. ska bli fantastiskt kul iallafall. för är det någon stad som är vacker så är det washington!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0