dagens ironiska

2012-04-07 ♥ 02:12:52
det är extremt lustigt hur livet väljer sina tillfällen. åkte till affären nyss, första gången utomhus idag. i mjukisar, svettig och ordentligt förkyld och eländig. på parkeringsplatsen träffar jag en skolmamma som jag tycker väldigt mycket om men som jag inte sett till på väldigt länge. "oh matilda, you've lost so much weight, you look great!". jag vill då även påpeka att jag satt i mig båda påskäggen redan och är sådär påskillamående som man blir varje år. ironi så det sjunger om det. men det är ju kul att det går bra. att det syns(?). puerto rico i tanken, beach 2012 is on. motivation "ej stå i vassen". finns det ens vass i karibien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0