boot camp express

2012-02-02 ♥ 20:32:38

efter ett pass av bootcamp express på gymmet var benen spaghetti. för att inte tala om våra stackars armar! det kändes banne mig som ett kollektivt självmord mer än en rolig träningsform. men jag kan tänka mig att det blir jäkligt bra om man kör ett par gånger. självklart var jag efteråt tvungen att balansera ut mina förbrända kalorier genom att tugga i mig några rutor av marabou-chokladen som jag hittade i vår brevlåda imorse.
nu är det eftermiddagste som gäller i detta hus innan jag och Josefine hoppar in i våra bilar och sticker till skolan för att hämta barn. njuta av fritiden in i det sista!


Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja jag vill kommma!!!!!

2012-02-03 @ 11:29:47
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0