realflex by reebok

2012-02-13 ♥ 15:46:05

nya joggningskor har stått på önskelistan länge, eftersom jag får både skavsår och blånaglar av dem jag köpte direkt när jag kom. så jag råkade snubbla in på finish line härom dagen. bara för att kika liksom. det var rea. och jag snubblade över min vill-ha-sko för $50. och nu vill jag aldrig ta av dem! det är dem skönaste skor jag någonsin ägt. tunna, lätta, mjuka. känns knappt att man har skor på sig. jag kommer hålla hårt vid dessa. de kostar nog kanske inte 335 kronor i Sverige, men ändå - köp köp köp!!!

 


Kommentarer
Postat av: elin

glad alla <3 dag fina du. hoppas du har det bra! kramii

2012-02-14 @ 11:46:43
URL: http://www.elinbrodin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0