onödigt vetande

2012-01-24 ♥ 00:56:37

jag är inne i en djup aptitsvacka. en dålig spiral. med energin under noll. är så trött att det svider i ögonen, vet knappt vad jag heter! min magkatarr fick min mättnadskänsla att komma så snart jag tagit första tuggan av maten och mot slutet av förra veckan käkade jag dåligt pga illamående. har inte kvar elden övre magen men mår fortfarande illa, men just nu tror jag att det är för att jag äter sämre än USAs onyttigaste människa. jag vill bara ha söta och onyttiga saker och i detta hus finns det gott om sådant ska jag be att få tala om! problemet är dock att min mage inte riktigt vill som jag vill. imorgon börjar vi om igen. har handlat havregryn, ägg och knäckebröd så imorgon blir frukosten 750 gånger bättre än dagens halva banan och lunchen bättre än en avokado och två rostmackor. sedan ska jag jaga endorfiner på gymmet och trippa runt i högklackat. det borde göra susen för både aptiten, energin och självkänslan! återigen, imorgon är min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0