sunday, january 8th

2012-01-09 ♥ 01:18:47

har haft en helt sjukt rolig helg! igår jobbade jag kväll som sagt, och efter det drog jag till target för att byta min mascara eftersom den saknade borste(!!). sen styrde jag mot josefine. hennes ena värdbror som var hemma från college hade vänner över. beer pong och red cup games. hade helt sjukt kul! dock har jag väl aldrig gillat öl men det var liksom bara att offra sig för laget. sen fick de för sig att göra smores - kex, grillad marsmallows, choklad, kex - så de gjorde upp en eld på baksidan där vi myste en stund. när kompisarna drog gjorde jag josefine rebecca brandon och ben ett försök att kolla på film, men det var ingen som orkade engagera sig så vi gjorde kväller istället!

imorse när vi vaknade kläckte josefine ur sig att vi skulle prova yoga. sagt och gjort, vi bokade in oss på ett bastuyoga-pass. och herre min skapare! jag har aldrig svettas så mycket i hela mitt liv! alltså svettfläckar blev till ett enda stort blött klädesplagg som med all säkerhet skulle kunnat vridas ur! men det var intressant dock. kul är fel ord, men det var intressant. nu är jag hemma, och hungrig som aldrig förr. dessutom helt slutkörd. blir tidig kväll framför vänner idag. hoppas eran helg var lika fantastisk som min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0