lördag 21.7.2012

2012-07-22 ♥ 05:07:14

wow! jag är busy woman. det är inte klokt vad jag är poppis! okej, kanske inte riktigt så. men det är skönt att vara hemma igen. igår åkte jag till mallet med anni när jag slutade, sen mötte vi också upp madde och josefine innan vi köpte med oss ben&jerrys och kollade på no strings attached hos anni. idag vaknade jag med magknip eftersom jag innan glassen igår inte hade ätit middag. men vädret var för bra för att banga våra planer, så jag celia och anni styrde norr om boston, mot revere beach. himla fin playa och helt plötsligt kändes det som att vi var utomlands igen. hade atlanten inte haft så jäkla kallt vatten hade det varit helt perfekt! efter vi kände oss färdigstekta så drog vi oss in till boston och åt jäkligt sen lunch/tidig middag på cheesecake factory. mums! drog direkt därifrån till amc där jag mötte upp emelie och såg magic mike. muuuuums igen!!! den va sjukt bra. tjejer, se den! manliga strippor, massor med magrutor och muskler. channing tatum och alex pettyfier. yummi. otroligt blandning i publiken också, åldrar från typ tjugo till 75, alla var lika nöjda. nu är det godnatt. ligger i sängen med satc på tvn. imorgon fortsätter jag min poppis-stride och hänger med elise. can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0