hair cuttery

2012-06-11 ♥ 04:53:41

efter 4 timmar och 10 minuter klev jag ut ur frisörsalongen 5 nyanser ljusare än när jag klev in. det blev inte riktigt som jag tänkt mig och inte riktigt lika ljus som jag egentligen är. för tanken var att min "corrective color" skulle resultera i att jag skulle bli min naturliga askblonda färg igen, och aldrig behöver färga mitt hår igen, för jag pallar inte längre. men som sagt, det är ljust, ovant, konstigt. kort. men det är ju bara hår. det växer, tack och lov!

sjukt svårt att fånga färgen på bild i badrumsbelysningen, men jag gjorde några tappra försök. nyansen blev dock helt fel, får försöka i dagsljus till veckan..


Kommentarer
Postat av: Jakob

Like(Y)

2012-06-11 @ 18:26:54
Postat av: Catrin

fint vännen! trodde nästan att du skulle ge dig på en hellugg men det får visst bli nästa gång! :)

2012-06-11 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0