blinddate

2012-11-17 ♥ 16:38:42

igår när mina värdföräldrar kom hem sa dom att dom tänkte låta mig vara ledig hela helgen eftersom jag jobbat så himla mycket denna vecka. egentligen skulle jag jobba idag också, men dom hade avbokat sina planer. så perfekt tänkte jag! tills jag insåg att jag inte hade några som helst planer för helgen. snabbt innan jag hann ångra mig skrev jag ihop en liten kontaktannons på en av våra svenskgrupper på facebook, och nu ska jag strax iväg på en liten blinddate. typ. ska in till boston och träffa en tjej som heter julia, som också hade helgen off. vi slår på stort med en shoppingtur längs newbury st. känns som ett bra lördagsfördriv, och jag har ju inte varit in till boston sen jag kom tillbaka till MA. på tiden nu alltså!


Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt att bo i USA ett tag det är också en dröm man har. ^^

Hur är det att jobba som Au Pair?
Kram

2012-11-17 @ 23:40:23
URL: http://misscanon.blogg.se
Postat av: Elin

Skaffa instagram kvinna :) puss!

2012-11-18 @ 14:10:54
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0