söndag 11.11.12

2012-11-11 ♥ 14:06:07

så kom dagen jag fruktat sedan jag fick reda på vad som väntar. imorse åkte mina värdföräldrar till turks and caicos, ett öparadis i karibien, och lämnade mig här ensam med barnen. visst har dom fixat det här riktigt bra, med aktiviteter för alla och en extra nanny som kommer jobba nätterna, men jag är ändå på nåt sätt ensam. i vanliga fall är ju båda mina värdföräldrar hemma rätt mycket under dagen, mamman jobbar hemifrån och pappan är egen företagare och jobbar lite som han vill. så det kommer ju onekligen att bli tomt. men sen var det ju å andra sidan inte meningen att dom skulle ha mig istället för sin gamla au pair. när dom bokade resan hade dom ju inte planerat att gå i rematch, så jag fattar ju att det blev som det blev. men ändå, det blir en ordentlig prövning. sent på fredagkväll kommer dom hem igen, så sannolikheten att jag ska ha något kul att skriva om kommande vecka verkar vara rätt liten. men ha tålamod gobitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0