första dagen i cali

2012-09-13 ♥ 22:10:00

jag har överlevt både flygresan, min första natt i huset och min första promenad i palo alto. det var verkligen mer en stad, med ett riktigt centrum, än wayland där jag bodde så sent som igår. hur som helst så vandrade jag runt i linne och shorts i strålande sol och lyssnade på härlig powermusik. såg en och annan palm, lite apelsinträd, granatäppelträd, fina hus och mysiga butiker. det är vackert här, utan tvekan. men ännu är jag inte riktigt "hemma". minns att det tog en stund att känna mig välkommen i wayland så det gör väl det här också antar jag. har iallafall två timmar kvar tills jag ska börja jobba så vi får väl se vad jag hinner hitta på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0