i'm scared today, more than i told you i was yesterday

2012-09-12 ♥ 14:51:52
nerverna har vaknat. kan inte fatta att det gått såhär fort! idag är d-day. idag flyttar jag till västkusten. fjärilarna fyller magen till bristningsgränsen och det pirrar ut i fingertopparna. precis som alltid när jag blir riktigt nervös. sa hejdå till min värdfamilj igår. och jag som alltid tänkt att jag skulle springa ut fortast möjligen efter jag slutat hade jättesvårt att slita mig. min värdpappa, som jag klickat bäst med under tiden här, tyckte att vårat hejdå var skitjobbigt och blev alldeles tårögd. i sin tur ledde ju detta till svåra samvetskval för mig, men jag hade bestämt mig för att flytta ut redan igårkväll så det var så det blev. hade en sista myskväll med min älskade underbara vän igår, och i vanlig ordning somnade jag innan filmen hunnit ta slut. 
 
idag ska jag ta tag i sånt där praktiskt som man måste innan man flyttar iväg - avsluta gymmedlemskapet, bibliotekskortet, adressändra förmånskort osv. om dryga tre timmar åker vi till flygplatsen. jag har så mycket blandade känslor nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. jag är såklart säker på att jag vill, men det är givetvis ändå saker som är jobbiga. börjar om på ruta ett nu, det mest skrämmande jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0