long day

2013-04-10 ♥ 05:58:39

idag har varit den längsta dagen på länge! jösses vad jag är trött. igår tränade vi crossfit och jävlar i min lilla låda vilken träningsvärk jag har idag. idag blev det dessutom spinning, så min lilla (stora) rumpa är nu så öm att jag knappt kan sitta på den! önskar mig en såndär sittring att sitta på så mitt stackars stjärtben får lite avbelastning. annars har det packats, och packats lite till. sagt hejdå till min älskade vän som åkte hem ikväll. kändes skumt, grät så mycket förra gången, men nu kändes det som att vi ändå ska ses imorgon, palla att gråta då liksom. man inser nu vid läggdags att vi inte alls kommer ses imorgon, och det suger ju! saknar dig redan!!!

och sen då? calvin lyckades smälla upp eftersvingen av tennisracket i ansiktet på mig så min kind och upp runt ögat är svullet och ömt, lyckligtvis inte blått (än). värre gick det för mina raybans... jag och jud körde på i vår vanliga anda i bilen till vbc, och drog upp volymen på radion och hade party. kramade om barnen när jag kom hem och sa godnatt eftersom jag inte kommer se dem på länge. nollie stackarn blev jätteförvirrad och ledsen och trodde inte att jag skulle komma tillbaka, så jag fick kramas några extra gånger och lova att när dom kommer hem från Karibien så väntar jag här hemma!
nu är klockan närmare tolv och jag måste sova. väckarklockan står på 05.00! imorgon väntar äntligen MIAMI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0