bad day

2013-01-08 ♥ 03:38:10

det har varit en sjukt jobbig dag idag. och jag har bara mig själv att skylla. det började bra. träningspremiär för i år, Skype med rebecca och häng med mitt sjuka värdbarn. gjorde allt jag skulle, ställde klocka för när jag skulle hämta c, skrev upp vad jag skulle ha med mig osv. lyckades ändå bli fel. lyckades ändå snurra till tiden med en hel timme. EN TIMME. fattar inte. det va enkla instruktioner, och five to three skulle han hämtas, men i mitt huvud blev det lika med 3.55. förstår inte. har inte lyckats komma över det faktum att jag misslyckades med detta. alla gör misstag, fine, men jag ville inte att det skulle hända på en dag vi faktiskt hade nåt viktigt att göra som dessutom kostar pengar vare sig vi är där eller inte. har så dåligt samvete att jag velat sjunka genom jorden hela kvällen. vill typ gråta. är nog otroligt trött egentligen, efter min jätteförkylning. skit. nu ska jag sova, sova ordentligt. imorgon blir bättre. inleder med boxning, sen ska jag träffa en vän i mallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0