new years eve 2012

2013-01-03 ♥ 05:28:26

hade den galnaste nyårsaftonen jag någonsin upplevt. klättrade högt upp på listan som en av dom bättre, helt klart! kanske just för att vi inte hade några planer, utan för att vi bara tog det för vad det var. gick ner till west village på förmiddagen, och sen gick vi upp via 5th ave. käkade riktigt god middag på en pub som vi hittade på 8th och 44th, där partystämningen var på topp, innan vi knatade till times square. vi när vi kom hamnade vi längst bak i folk massan på 55th, men vi hann trycka oss fram till 49th innan klockan slog tolv, så att vi faktiskt kunde se the ball drop. stämningen va grym och roligast var när psy uppträdde och hela times square dansade gangnam style. nyårskyssen fick vi av en new york fire fighter, och därefter kunde vi alltså dö lyckliga!

men vad är en kanonhelg utan små missöden? började resan med att köra av vägen när vi skulle till tunnelbanan. jag vet att det låter illa, men det var det inte. ingen krasch, inga skador, bara en snöhög och med ett POFF så va det vitt! det va faktiskt riktigt roligt. men jag antar att man måste ha varit där för att förstå. missöde nummer två kom på starbucks, när jag böjde mig ner för att lägga papper på ringen. med ett plums låg solbrillorna som jag hade fäst i tröjan i toaletten! skratta eller gråta? jag valde ett riktigt gott skratt åt min fantastiska klantighet. ibland undrar jag ju om mammut och papput tappade mig ner för trappan eller så.. det skulle nog varken förvåna mig eller nån annan i min omgivning!


Kommentarer
Postat av: elin

åh vill också! :D

2013-01-03 @ 18:47:58
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0