överskottsenergi

2013-06-28 ♥ 04:10:47
jag vet inte vad jag går på för sorts överskottsenergi, men här sitter jag ju. fortfarande vaken. fyra timmar sömn fick jag, på ett flygplan. har jag ätit idag? en yoplait-yoghurt och en rostmacka. tränade jag? ja, jag tänkte liksom att jag skulle få till en så pass låg energinivå så att jag bara helt enkelt bara somnade. så jag tränade röven av mig. funkade icke, det blev bara en himla massa endorfiner och enorma mängder glädje i min arma kropp (det är svårt att bli annat än glad när man möts av två coacher som skiner upp och skriker "YAAAAAAAAAAAAY SHE'S BACK" när man kliver in genom dörren. kändes som jag hade varit bortrest i en halv evighet! vet ej hur jag ska klara mig utan dessa killar). ASBRA jäkla resa dock, och nu är jag i full färd med att packa ur och packa om. nästa gång jag sätter mig på ett flygplan står STOCKHOLM som slutstation. magknip! wiiiii

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vi vill ha en bildbomb från resan!!! Och seriöst kan nästa fredag bara vara här nu????? Längtar ihjäl mig! <3

2013-06-28 @ 10:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0