charter oak country club

2013-03-14 ♥ 03:20:47

oh. my. god. ikväll skulle min värdfamilj ut och äta, vilket händer med jämna mellanrum. men ikväll kläckte min värdmamma ur sig att jag väldigt gärna fick följa med om jag ville, de skulle till charter oak. jag svarade nog aningen för entusiastiskt ja på inbjudan och sprang ner för att hitta något att matcha dresscoden. holy smokes, jag kände mig som million dollars när jag satt (uppklädd till öronen) på deras country club och valde i meny, som för övrigt saknade prislista helt och hållet. så himla mysig kväll med min fina värdfamilj. väldigt markant skillnad mot den mikromat jag hade planerat att fylla magen med. och det bästa med Everts där man måste klä upp sig är ändå att få komma hem och byta om till pyjamasen! nu ska jag stänga ner hjärnkontoret och slå ihop ögonlocken. imorgon väntar en ny dag! puss på er :)


Kommentarer
Postat av: elin

lyxigt ;)

2013-03-14 @ 09:52:48
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0