got this feeling that i can't shake

2011-08-21 ♥ 12:31:12
inatt grät jag mina första tårar över den kommande resan. jag var ut och dansade med världens bästa gäng och jag blev upphämtad av min finaste vän. jag hetsade upp mig över ett av våra skämttjafs och blev sur. sa hejdå och gick in.
kunde inte sluta tänka på att jag lämnar alla jag känner om ca tre veckor. kunde inte sluta fundera över om vissa människor faktiskt skulle vänta, och finnas där när jag kommer hem igen. livet här hemma kommer att gå vidare, medan jag är upptagen med annat. och jag kommer komma hem till mitt liv igen, och alla andra kommer att ha fortsatt framåt. flyttat, fått jobb, skaffat nya vänner? kunde inte sluta böla. grät som ett barn näst intill hela natten. jag har inte ångrat mig, jag vill det här mer än nåt annat. jag är bara allmänt skiträdd för hur livet ser ut när jag återvänder till svensk mark. separationsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0