i-landsproblem

2011-08-25 ♥ 23:42:38

tog morsan under armen och pyste till rusta idag. tanken var att vi skulle köpa vakuumpåsar inför mardrömspackningen. hittade vad jag sökte för 10 kr/st. hittade även vad jag inte sökte, men något jag däremot skulle behöva. en större resväska. men 650 spänn får inte plats i min budget. en rosa och skitfin resväska som skulle kunna vara nästan dubbelt så stor som min nuvarande. åh vad jag skulle önska att den med lite magisk hjälp stod i mitt rum när jag vaknar imorgon. försökte lite snyggt sneeka in att pappa kunde hosta upp lite stålar, men det gick inget vidare. min fråga är ju ändå följande; är det inte mer värt att köpa en större väska, än att pröjsa för att checka in väska nummer två..? skapligt världsligt problem liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0