on this tuesday afternoon

2011-08-23 ♥ 23:26:04
spenderade lite kvalitetstid med syster idag. lunch på max och en trip till valbo. köpis, ikea och skohuset. med min tighta budget kom jag hem tomhänt, men jag hann prova ett par höstskor som eventuellt får följa med mig till amerika. om det finns pengar till det efter nästa veckas äventyr i barcelona. we'll see...

släpade även fram den största resväskan huset kunde erbjuda och började samla på mig såndant som ska med till landet av super-size - skidstället, vinterkängorna, höstkläder osv. får se hur detta slutar. vakuumpåsar är ju ett garanterat måste iallafall... en resväska är ju bara sinnessjukt.


happy girl på max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0