the embassy of the united states of america

2011-08-16 ♥ 22:29:17
spenderade två och en halv timme på amerikansk mark igår. inhängnad sådan, i form av amerikanska ambassaden. såg ut som ett fängelse med allt stängsel och var väl säkert minst lika svårt att ta sig in i. ingen telefon, ingen väska, ingenting. dessutom var jag tvungen att visa skosulorna innan jag fick gå in i röngtenbågen. och dom flygplatsröntgade mitt kuvert med papper. eftersom jag hela resan till grekland fått heta anna, så fortsatte givetvis detta igår. anna lindén window d please. fick ta fingerprints och prata i två min, sen var det klart. mitt visum var godkänt. två och en halv timmes väntan för att få prata i två minuter. men det blev ju som sagt godkänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0