three weeks left

2011-08-22 ♥ 21:06:27
har börjat knåpa på en packningslista, åtminstone ett försök till en sådan. det är så jäkla svårt att veta hur man ska tänka. för ärligt talat, hur i hela fridens dar ska jag kunna packa ner hela mitt vardagsliv i EN resväska på 23 kilo? det känns näst intill omöjligt, men en utmaning är ju alltid tagen. får göra som victoria på cc-kontoret föreslog, packa mest höst och vintersaker nu, så får resten (dvs sommarkläder/skor osv) bli eftersänt och/eller nyinköpt i amerika! för jag ska ju trots allt bo i ett sverigeliknande klimat, så man får försöka tänka smart.

min värdmamma har mailat mitt schema nu, och berättat att dem städat och renoverat (med inredningsarkitekt givetvis...) min del av huset och (hör och häpna!) köpt en tv, en dvd och en lila mobiltelefon till mig! jag har dessutom fått mitt amerikanska telefonnummer.
så sjukt spännande! så jäkla excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0