24e december

2011-12-25 ♥ 01:03:34

julafton. jetlag. morgonklapp. kalle anka. kan du vissla johanna? julmat (kinkig som jag är; pepparlax, ägghalvor, bulgursallad och några väl valda köttbullar). besök av tomten. julklappsöppning. materiell lycka. känslomässig lycka. lägga pussel föreställande syster och bror. bajsspelet med lillebror, storasyster, mamma och mormor. köra bil. yoga på nya yogamattan. film. nattmat.

in other words; en helt fantastisk julafton. och den bästa julklappen av alla - jag är hemma! jag får vara med min familj idag (och 12 dagar framåt). kunde inte ha föreställt mig en bättre jul. tack till mina fantastiskt snälla värdföräldrar som gav mig flygbiljetter i julklapp! och tack till min underbara, underbara familj för alla fina julklappar (trots att jag inte skulle få några;)). jag är så tacksam! så mamma, pappa, syster, bror, mormor och farfar - TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0