a fabulous friday

2011-12-10 ♥ 17:10:56

att fyra snygga svenska brudar skulle ha julmat på ikea var stjärnklart. att biljetterna skulle vara slutsålda var bara ett litet problem. med hjälp av svensk charm fixade vi (läs: johanna, rebecka och josefine, jag var så dödligt hungrig att jag inte orkade blanda mig i) in oss ändå, och eftersom det inte fanns några biljetter så kunde de inte ta betalt. gratis julbordsbuffé! svenska tjejer kan ta sig överallt!
mätta och belåtna tog vi oss till amc för att se new years eve innan vi styrde hemåt igen. att komma hem till ett paket fyllt med olika saker fick mig att återigen fälla några glädjetårar. mina skinnhandskar, godis, senaste solo, nivea-produkter, fotokalender och julklappar. är så otroligt nyfiken, men ska ändå försöka hålla mig från paketet till julafton. så tack mamma, pappa, malin och wp för paketet, och tack till mina fantastiska brudar för en svårslagen kväll! jag kommer leva länge på denna fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0