dagens positiva

2011-12-04 ♥ 04:29:28
ska ju skriva nåt bra jag gjort. men har inte kommit upp i många knop alls idag. bakade lussebullar, som mina kära vänner så fint och diskret skrattande nedlåtande åt. såg ut som barbapappan fick jag höra. tack för det brudar!
tänkte försöka hitta något fint på utsidan med mig själv, men idag är en sån där dag då allt är fult. och jag är alldeles för trött för att göra något åt saken. men jag är och förblir alldeles perfekt nöjd med min längd. inte för lång och inte för kort. alldeles lagom. kan fortfarande ha mina 13cm-klackar utan att slå huvudet i taket liksom. nä, är det nåt jag är nöjd med är det min längd. så i brist på annat får det utgöra dagens självkänsle-boost (själv var jag jäkligt nöjd med bullarna, men dem var uppenbarligen helt odugliga. smakade bra dock!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0