dagens +

2011-12-06 ♥ 04:35:04
jag gjorde upp en plan imorse, saker som skulle göras, och allt har strukits från listan. allt är gjort. och nu sitter jag i min renbäddade säng, alldeles nyduschad och fräsch, skrubbad från topp till tå och nyrakade ben. finns ingen bättre känsla. för första gången på länge höll jag mig till mina egna planer, och det känns fantastiskt att ha nått upp till ett "mål". även om det var så litet som dagens to-do. mitt förra jag skulle blivit stressad och apatisk, och inte gjort ett dugg av vad som skulle tills det verkligen inte var möjligt att skjuta på det längre. men inte idag.

det har bara gått en vecka sedan jag satt i min säng och skrek. jag har aldrig genomgått sådan fantastisk förändring på så kort tid nånsin i mitt liv. jag har aldrig mått bättre i mig själv än nu, och jag har aldrig känt mig mer fri. på så många sätt var det det bästa som skulle kunnat hända, och alldeles rätt tillfälle. bryt ihop och kom igen. crash and burn. och jag är aldrig någonsin ensam. jag har fantastiska människor runt omkring mig som uppskattar mig för den jag är, och för dem är jag evigt tacksam. nu är det läggdags, och jag ska få somna med ett leende på läpparna. för jäklar vad jag mår bra! och du, du har förlorat mer än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0