i toss and turn, i can't sleep at night

2011-12-07 ♥ 07:10:29

igår hade jag en ursäkt. igår bestämde sig mina värdföräldrar att byta vridknoppar på handfatet i deras badrum (alltså mitt över mitt huvud). att jag var vaken sent igår var alltså inte särskilt konstigt i detta lyhörda hus (men vem gör sånt mitt i natten!?) idag har jag ingen att skylla på. ikväll kan jag ändå inte sova. jag gäspar, och vrider och vänder på mig. men ingenting händer. ögonlocken är tunga, men vad gör det för skillnad när jag inte hittar ro nog att ligga still? förmodligen var min nap på två timmar tidigare inte så himla smart, men det kändes som ett himla trevligt val just då. jag lär nog förbanna det påhittet imorgon. klockan ringer om mindre än sex timmar och jag har två gymbesök inplanerade. tjoho...

men godmorgon iallafall till alla er som befinner er i svensk tidzon :) hope u'll have a fabulous day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0