monday, december 5th

2011-12-05 ♥ 18:25:15
har bestämt mig för en extra dag i sängen för att inte sätta igång och träna för tidigt. förhoppningsvis vaknar jag 100% imorgon. idag ska jag tvätta. har tre timmar att lägga på ingenting innan jag ska hämta hem lillpysen. tjejen har playdate så det blir bara grabben och jag idag. lugnt med andra ord! lovely.

dagens to do list
• tvätta
• rensa datorn och kopiera filer till clouds
• laga mat
• städa rummet
• lyssna på julmusik
vakta front-door trappan! (idag kommer min julklapp!)
• planera veckans träning, beach dec -11!!!! (lika sent ute som vanligt!)
• börja fundera på packning, två veckor kvar till sol och värme!
• raka benen, så jag får lov att sova i min rena lakan (töntig grej, men nytvättade lakan avnjuts bäst av nyrakade ben!)
• fundera ut de sista julklapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0