saturday, december 17th

2011-12-18 ♥ 06:23:23

härliga lördag. släpade mig upp ur sängen imorse för att åka till gymmet med Josefine. väl där sprang vi även in i johanna! :) hemma igen hamnade jag i sängen, där jag legat mer eller mindre hela dagen. napat och kollat på the proposal och pretty woman. hade kvällen ledig så även fast mina värdföräldrar skulle ut kunde jag göra vad jag ville, för de tog in en baby sitter! så jag packade ihop mig i bilen och åkte till johannas place för lite jordgubbar och mys framför love actually. awesome! nu ligger jag i sängen igen, med nick@nite på tvn. bör sova snart, ska upp tidigt imorgon och trixa inför måndag och sen bär det av mot brockton för att hänga med elise och tim! fabulous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0