tummen upp för mig

2011-12-01 ♥ 04:31:46

sitter i min sprojlans fabriksnya, automatväxlade ford edge på väg hem från gymmet, väl medveten om att crosstrainern tog strax över 650 kcal från mig och att jag dessutom körde styrka i en timme efteråt. på radion spelas enbart bra låtar. jag vrider upp volymen till max och skrik-sjunger med i alla mina favoriter. skriker ut ännu lite känslor och vinner så mycket lugn och glädje. kommer hem och hinner växla några ord om grabbens framsteg med min värdpappa. går in i mitt rum och möts av en fantastiskt söt liten kille på min byrå


japp, ibland är det svårt att vara annat än jäkligt nöjd med livet. tummen upp för mig säger både wille och jag! jäkligt bra matilda, idag är du banne mig oslagbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0