wayland, massachusetts!

2011-07-23 ♥ 21:14:18
fick precis ett samtal från en familj i boston. de vill anställa mig, de vill anställa mig på riktigt! det känns så himla bra och jag och mamman klickade otroligt bra på alla plan. som det känns nu är det inget att ens fundera på, det känns rätt. men på samma gång är det lätt att vara naiv, och jag vet inte om jag har frågat allt man bör fråga. och jag vill vara mer försiktig ang. detta. herregud jag fick kontakt med dem igår, och jag ska bo med dem i ett helt år! jag är hur som helst väldigt taggad på att åka och jag är superintresserad av familjen. och boston var ju stället jag hade önskat att bo, om man nu får vara sån. om detta verkligen blir av lämnar jag landet 12e september, inte en dag för tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0