bring it on, bitches

2011-11-29 ♥ 04:33:28

jag har varit så slut idag. jag tänkte nästan ljuga för er och säga att jag legat i sängen och såsat hela dagen, men det är inte sant. direkt efter drop-off traskade jag i full fart iväg till wayland middle school, ca 7 km bort, rundade min dags-att-vända-stolpe, och sedan sprang jag nääästan hela vägen tillbaka. vid hämtning sprang vi omkring och busade i lekparken och nu sitter jag här, svettig för tredje gången idag, precis hemkommen från gymmet. att träna så här sent på kvällen var kanske inte det smartaste jag gjort i mitt liv. jag borde sova för länge sen nu, men min kropp kryllar av endorfiner och energi. kroppens egna lyckopiller. mer träning ska in i mitt liv igen, och kanske känns inte mitt nya jag så långt bort. jag har full fokus och jag tänker gå in med full speed i jakten på bättre självkänsla. bring it on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0